ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΟΥ – σχεδιάγραμμα
· Γνωριμία – Συστάσεις (5΄)
· Παρουσίαση με powerpoint του έργου των Κοινωνικών Λειτουργών Εν Τάξη και της ποιοτικής
ανάλυσης περιεχομένου εκθέσεων μαθητών Δημοτικού – ανάδειξη αναγκαιότητας για
Διαδικτυακή επιμόρφωση μαθητών (10΄)
· Συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων των εκπαιδευτικών – ανάδειξη
προσωπικών τους εμπειριών ως εκπαιδευτικοί
· Δημιουργική Απασχόληση Δασκάλων – ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο
ΜΑΘΗΤΗΣ;; - χωρίζουμε τους δασκάλους σε 2 ή 3 υποομάδες και μοιράζουμε
ζωγραφιές και φωτογραφίες παιδιών (με θέματα τη χρήση του Διαδικτύου), ζητάμε
από την κάθε υπο-ομάδα να αναρωτηθεί και να καταγράψει : σκέψεις, τι
απεικονίζουν, συναισθήματα , να βάλλουν λεζάντα (10΄).
· Προβολή ταινίας μικρού μήκους (8΄)
· Συζήτηση πάνω στα ζητήματα που αναδείχθηκαν – Τρόποι
αντιμετώπισης, ενημέρωση για το έργο της Γραμμής ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ, Διανομή φυλλαδίων
Δασκάλων .
· Θέλοντας να ενισχύσουμε την ενσυναίσθηση των
εκπαιδευτικών προς τους μαθητές τους βάζουμε Διαγώνισμα για το ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Χωρίζονται πάλι σε 2 ή 3 υποομάδες . Οι συνάδελφοι
πέρνουν το ρόλο του εκπαιδευτικού μοιράζουν το Διαγώνισμα . 10΄
· Συζήτηση
· Συμπλήρωση ερωτηματολογίου Δασκάλων
· Κλέισιμο – ζητάμε τα παραδοτέα, μία εργασία από το
Δάσκαλο και την τάξη του χρησιμοποιώτας το Διαδίκτυο
Διάρκεια 45΄ - 60΄
ΜΕΘΟΔΟΣ
·
Παρουσίαση ερευνητικών δεδομένων
· Προβολή οπτικοακουστικού
υλικού (powerpoint, ταινία)
· Δημιουργική
Απασχόληση
· Ερωτηματολόγια
(2)
· Συζήτηση –
ανταλλαγή απόψεων – μοίρασμα εμπειριών
Ομάδα Δασκάλων
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
Σχεδιασμός –συντονισμός: Ελένη Περικλέους
Συνεργάτες: Αναστασία Σακκογιάννη , Βάσω Πλώτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου