Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....... προτάσεις προς ναυτιλομένους ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ



ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΟΥ – σχεδιάγραμμα

·       Γνωριμία – Συστάσεις (5΄)
·       Παρουσίαση με powerpoint του έργου των Κοινωνικών Λειτουργών Εν Τάξη και της ποιοτικής ανάλυσης περιεχομένου εκθέσεων μαθητών Δημοτικού – ανάδειξη αναγκαιότητας για Διαδικτυακή επιμόρφωση μαθητών  (10΄)
·      Συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων των εκπαιδευτικών – ανάδειξη προσωπικών τους εμπειριών ως εκπαιδευτικοί
·      Δημιουργική Απασχόληση Δασκάλων – ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ;; - χωρίζουμε τους δασκάλους σε 2 ή 3 υποομάδες και μοιράζουμε ζωγραφιές και φωτογραφίες παιδιών (με θέματα τη χρήση του Διαδικτύου), ζητάμε από την κάθε υπο-ομάδα να αναρωτηθεί και να καταγράψει : σκέψεις, τι απεικονίζουν, συναισθήματα , να βάλλουν λεζάντα (10΄).
·       Προβολή ταινίας μικρού μήκους (8΄)
·       Συζήτηση πάνω στα ζητήματα που αναδείχθηκαν – Τρόποι αντιμετώπισης, ενημέρωση για το έργο της Γραμμής ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ, Διανομή φυλλαδίων Δασκάλων .
·      Θέλοντας να ενισχύσουμε την ενσυναίσθηση των εκπαιδευτικών προς τους μαθητές τους βάζουμε Διαγώνισμα για το ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. Χωρίζονται πάλι σε 2 ή 3 υποομάδες . Οι συνάδελφοι πέρνουν το ρόλο του εκπαιδευτικού μοιράζουν το Διαγώνισμα . 10΄
·       Συζήτηση
·       Συμπλήρωση ερωτηματολογίου Δασκάλων 
·       Κλέισιμο – ζητάμε τα παραδοτέα, μία εργασία από το Δάσκαλο και την τάξη του χρησιμοποιώτας το Διαδίκτυο
     Διάρκεια 45΄ - 60΄


ΜΕΘΟΔΟΣ

·       Παρουσίαση ερευνητικών δεδομένων
·       Προβολή οπτικοακουστικού υλικού (powerpoint, ταινία)
·      Δημιουργική Απασχόληση
·      Ερωτηματολόγια (2)
·      Συζήτηση – ανταλλαγή απόψεων – μοίρασμα εμπειριών





Ομάδα Δασκάλων
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
Σχεδιασμός –συντονισμός: Ελένη Περικλέους

Συνεργάτες: Αναστασία Σακκογιάννη , Βάσω Πλώτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου